FITXA DE L'ACTIVITAT
TÃtol: Ús del GMAIL
Àrea: Matemà tiques
Contingut: Problemes. Ús del correu electrònic.
Nivell educatiu: 3r cicle d'EP
Idioma: CatalÃ
Aplicació didà ctica:
Cada alumne ha creat la seva pròpia
adreça de correu per fer feina a l'escola.
Les adreces han de complir el model per
ser totes iguals: Inicial del nom, llinatge, punt, inicials de
l'escola (Ex.
tpalmer.sc@gmail.com).
L'han d'obrir amb els seus pares a casa perquè són els
responsables. (Se'ls hi ha explicat amb una circular). Després ja
podem començar a fer-hi feina.
Una de les feines
que hem fet:
Els alumnes han realitzat 14 problemes
de matemà tiques que hi havia en el llibre en el seu quadern. A
continuació han enviat les respostes al mestre per correu
electrònic.
El mestre els hi contesta remarcant
quines respostes no són correctes.
Els alumnes han replantejat els
problemes errats en el seu quadern. Després s'han revisat a l'aula.
Avaluació:
No planteja
Valoració:
Avantatges: Aprenen
a utilitzar el correu electrònic.
Dona l'opció a que ells
cerquin l'error i el corregeixin.
Comunicació directa amb
el mestre.
Inconvenients:
Problemes d'accés a
Internet: DifÃcils de superar a l'escola mentre no es millori la
instal·lació. Com que tots els alumnes disposen d'Internet a casa
ho envien des del seu ordinador.
Seguretat a la xarxa:
L'adreça que els pares han creat només és per a ús escolar.
Oblits de la
contrasenya pròpia: Com que els pares se n'han fet responsables,
són ells els qui controlen la contrasenya i els ajuden a
restablir-la en cas necessari.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.